Delen met Impact

Het verhaal

Lees hieronder al onze artikelen en word succesvol!

Strategie bepalen: Benut jij je IQ of zit het je in de weg?

Strategie bepalen: Benut jij je IQ of zit het je in de weg?

Een blog met STAATER Investment founder Hessel Jan Smink. Iedere maand geeft hij zijn kijk op een van de groeithema's. Dit keer is dat strategie bepalen: Benut jij je IQ of zit het je in de weg? Waar wil je met je organisatie over een aantal...
lees verder
Kansmanagement: “Aandacht schenken aan positieve dingen vergroot de kans op waardecreatie.”

Kansmanagement: “Aandacht schenken aan positieve dingen vergroot de kans op waardecreatie.”

Een blog met STAATER Investment founder Marcel Arends over investeren en waarde creëren. Regelmatig deel ik mijn ervaringen of mijn kijk op dingen ter inspiratie. Dit keer focus ik op kans-management. Kansen zien en pakken. Wetenschap en...
lees verder
De Corona oplossing - Nog 1.5 meter te gaan?

De Corona oplossing - Nog 1.5 meter te gaan?

Een blog met STAATER Investment founder Hessel Jan Smink. Iedere maand geeft hij zijn kijk op een van de groeithema's. Dit keer is dat de corona oplossing: Nog 1.5 meter te gaan? Het is een ingrijpende tijd voor zowel leiders als werknemers....
lees verder
De robuuste dialoog als waardecreator

De robuuste dialoog als waardecreator

Een blog met STAATER Investment founder Marcel Arends over investeren en waarde creëren. Regelmatig zal ik mijn ervaringen of mijn kijk op dingen delen ter inspiratie. Dit keer focus ik op de robuuste dialoog. Relaties Als ondernemer...
lees verder

DUURZAME WAARDECREATIE

Verhalen maken meer indruk dan een lijstje, feiten en cijfers. Inspirerende verhalen wekken emoties op en zetten mensen aan tot actie. Een goed verhaal kan de wereld verbeteren. Met het juiste verhaal maak je van je volgers actieve sponsoren.

STAATER Investment founders Hessel Jan Smink en Marcel Arends maken verhalen en via onze site delen wij graag met de intentie om inspirerend te zijn. STAATER biedt ook graag het podium voor het creëren van jouw (beeld)verhaal.

Maak je punt

Wat wil je vertellen over je organisatie? Leg uit hoe je organisatie haar waarde zal creëren. Kies een personage die het punt goed kan overbrengen, iemand waar je doelgroep zich mee kan identificeren of om geeft. Bepaal de emotie die past bij het doel door de techniek en toon te kiezen die de juiste gevoelens opwekt bij je doelgroep. Tenslotte vertel je waarom het essentieel is om actie te ondernemen of benoem één concrete manier waarop mensen kunnen helpen.

Benieuwd wat wij samen met jou kunnen bereiken?

Wij bieden handreikingen tot echt succes. Succes in de breedste zin van het woord. 

Wij staan klaar om je bij te staan die extra stap te maken!

Neem contact met ons op